El PP demanarà la reprovació de Ribó i Grezzi per “les mentides en el frau de l'EMT”
María José Catalá demana explicacions a l'alcalde de València per la vinculació entre l'EMT i el despatx d'advocats que presideix el cunyat de Ribó.
La portaveu del Partit Popular a l'Ajuntament de València, María José Català, ha anunciat que demanarà la reprovació de l'alcalde de València, Joan Ribó, i el regidor de Mobilitat Sostenible i president de l'Empresa Municipal de Transport (EMT), Giuseppe Grezzi, per les “contínues mentides en tot l'escàndol i l'estafa de l'EMT”. Català també ha anunciat que forçarà un ple extraordinari perquè Ribó done explicacions sobre la vinculació entre dos despatxos d'advocats.
Català ha manifestat que “els valencians no es mereixen un alcalde que els mentisca per a encobrir un vincle entre un negoci d'un familiar i l'EMT”.
A més, el Grup Municipal Popular ha assegurat que “continuarà treballant” perquè “s'assumisquen les responsabilitats polítiques per l'estafa de quatre milions d'euros en l'EMT”.
Per la seua banda, l’alcalde de València va explicar aquest dijous durant el ple municipal que el seu cunyat “mai ha estat contractat per l'EMT ni és soci de l'empresa” en la qual treballa el secretari assessor de l'empresa municipal, ni hi ha facturat cap servei. No obstant això, va admetre que “forma part del grup Abastos Abogados, però la facturació de l'EMT ha estat sempre per SMT Asesores (empresa del secretari i de la qual suposadament Abastos té el 32%), però mai per Abastos Abogados”.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat