Es posposa el debat de política general per les discrepàncies entre ERC i JxCat
No es posen d’acord sobre com han de votar els diputats suspesos pel Tribunal Suprem.
El debat de política general ha quedat posposat sense hora per les discrepàncies que mantenen JxCat i ERC sobre com han d'afrontar la situació dels diputats afectats per la suspensió del Tribunal Suprem.
El ple havia de començar a les 12:00 h per a votar les propostes de resolució dels grups, però JxCat i ERC no es posen d'acord sobre com han de votar els diputats suspesos. De fet, ERC acusa JxCat de trencar el pacte acordat la setmana passada sobre aquest tema.
JxCat rebutja atendre la petició de Torrent perquè els seus quatre diputats afectats per la suspensió del Tribunal Suprem presenten un escrit d'un en un en què sol·liciten mantindre la delegació de vot que ja exercien fins ara.
Consideren que han fet el correcte, ja que han presentat un únic escrit en el qual el portaveu del grup, Albert Batet, raona que els quatre diputats continuaran delegant el vot, en comptes de designar substitut.
Torrent ha donat una hora a JxCat perquè presente les delegacions de vot dels diputats suspesos com considera que són pertinents.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
L'anomenat piròman del Saler reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc