Els polítics catalans presos abandonen la vaga de fam
Consideren que l'objectiu de "remoure consciències" i visibilitzar la seua situació processal està aconseguit
Els polítics independentistes empresonats, Jordi Turull, Joaquim Forn, Josep Rull i Jordi Sànchez, han decidit deixar la vaga de fam perquè consideren que ja han assolit l'objectiu que perseguien, segons ha anunciat la seua portaveu, Pilar Calvo.
L'anunci arriba l'endemà que els ho demanara el president de la Generalitat catalana, Quim Torra, qui argumentava que "ja havien aconseguit l'objectiu de remoure totes les consciències que s'havien de remoure".
També el dijous per la nit tots els expresidents de la Generalitat i del Parlament de Catalunya, i el síndic de greuges, Rafael Ribó, van fer públic un escrit on afirmaven que la vaga de fam "ha donat visibilitat a la seua situació processal i han remogut consciències a escala nacional i internacional".
Més llegit
-
Cinc caps de setmana llargs i dos possibles ponts en el calendari laboral del 2027
-
Final de bojos al Ciutat: empat a tres en un temps afegit frenètic
-
À Punt retransmet en directe la telefonada i la proclamació de les falleres majors 2027
-
Més de 4.300 militars, aplaudiments al rei i xiulits a Sánchez: així ha sigut la desfilada del Dia de la Hispanitat
-
Els bombers rescaten un home de 80 anys accidentat a Vilamarxant
-
La caserna de la Guàrdia Civil d’Utiel és l'única de les afectades per la dana que encara està en obres