El ple d'investidura se celebrarà el 12 de juny
El president de les Corts començarà divendres la ronda de consultes amb els grups.
El president de les Corts, Enric Morera, ha avançat aquest dimecres que la ronda de consultes amb els grups parlamentaris per a recollir la seua posició sobre l’única candidatura presentada a presidir la Generalitat, la de Ximo Puig, començarà aquest divendres.
En declaracions a El matí d’À Punt, Morera ha dit que l’inici de la ronda de consultes començarà divendres amb vistes a establir que el ple d’investidura es puga celebrar el 12 de juny.
La data ha sigut anunciada per Morera després de la reunió de la Mesa de les Corts i de la Junta de Síndics.
El president de les Corts també ha avançat que la ronda de contactes amb els grups començarà amb Vox, Ciutadans i el PP, i continuarà amb Unides Podem-Esquerra Unida, Compromís i el PSPV-PSOE.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Les devastadores inundacions de Texas deixen ja 52 víctimes mortals, 15 d'elles xiquets
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna