Els pensionistes calfen motors de cara a les manifestacions del dia 17
Els pensionistes de Sant Vicent del Raspeig han mostrat la seua indignació per la pujada d´un 0,25% de les pensions aprovada pel Govern.
Cada dia en un lloc i amb un calendari ple. Els pensionistes han eixit al carrer una vegada més. Són les concentracions prèvies a les manifestacions convocades per al dissabte 17 de març a tot Espanya. Els de Sant Vicent del Raspeig han sigut convocats per CCOO i UGT, i s´hi ha afegit l´Associació Progressista de Jubilats i Pensionistes de la localitat.
Protesten perquè consideren que la pujada d´un 0,25% de les pensions els fa perdre poder adquisitiu. Ho explica el secretari general dels Pensionistes de CCOO de l´Alacantí-les Marines. José María Rubio diu que 'és un fet que les nostres pensions estan minvant i, d´ací a 20 anys, amb una pujada de només un 0,25%, patiran una depreciació del 40%. Seran unes pensions de vivenda i només subsistirà el que tinga un pla de pensions privat. Assegura que el Govern 'ens porta a un canvi de model' de caràcter 'neoliberal'.
Rubio està convençut que les mobilitzacions de dissabte seran un èxit i avisa que 'no serà la darrera perquè la pressió al carrer no pot parar fins a aconseguir que el Govern canvie la seua política de pensions'.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Quatre dies més de calor