Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES MIGDIA
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL CAP DE SETMANA
Pròximes emissions
15:00
PUNT A PUNT
15:15
ANIMALADES
Notícies

Pedro Sánchez es compromet a tramitar el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima del terrorisme

El president del govern s’ha reunit a València amb la família del jove antifeixista, assassinat per un grup de neonazis el 1993, que reclama este reconeixement des de fa anys

Pedro Sánchez es compromet a tramitar el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima del terrorisme / PSOE

El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, s’ha compromés a fer els tràmits necessaris perquè Guillem Agulló siga reconegut com a víctima del terrorisme. Sánchez s’ha reunit este divendres de vesprada a València amb els familiars del jove antifeixista valencià, assassinat d’una navallada al cor per un grup de neonazis en 1993.

Durant la trobada, la família li va entregar personalment una carta adreçada al president i al ministre de l’Interior en què reclama el reconeixement oficial de Guillem Agulló com a víctima del terrorisme.

La reunió arriba després que, dimecres, els pares i la germana del jove oferiren una roda de premsa a Madrid per a reiterar esta petició. En la compareixença van presentar més de 200 firmes de personalitats dels àmbits jurídic i acadèmic, associacions de víctimes del terrorisme, periodistes i representants del món de la cultura que donen suport a la iniciativa.

La família reclama que l’Estat reconega oficialment la naturalesa terrorista de l’assassinat, com a part de la reparació i el reconeixement de la víctima.

També et pot interessar