El nou líder del PSPV a la província d’Alacant reivindica el dret de la ciutadania a votar per a impulsar la reconstrucció
Amb l’elecció de Rubén Alfaro com a secretari general d’Alacant i la de Samuel Falomir de Castelló, este dissabte a la vesprada els socialistes tanquen la renovació de les secretaries provincials
El dret a votar de la ciutadania. Ha sigut la primera reivindicació que ha fet el nou secretari general del PSPV a la província d'Alacant, Rubén Alfaro, elegit per la militància a Alcoi. Alfaro, que és alcalde d’Elda, ha fet esta petició en relació amb la renovació del govern valencià: “Volem votar. Volem que els ciutadans tinguen la possibilitat de decidir qui ha de ser l'actor de la reconstrucció de la Comunitat”.
Rubén Alfaro substitueix en el càrrec Alejandro Soler. Amb la proclamació d'Alfaro i de Samuel Falomir a Castelló, prevista per a este dissabte a la vesprada, el PSPV tanca el procés de renovació al capdavant de les secretaries provincials.
El nou secretari general dels socialistes d’Alacant ha presentat dissabte el seu nou equip de l'executiva provincial, que ha tingut el suport del 96,23% dels delegats de les agrupacions socialistes de tota la província d'Alacant.
El comité provincial ha tingut el 97,84% de suport. Igualment, la comissió d'ètica, el 98,92% i el Comité Federal, el 98,38%, segons ha precisat la formació política en un comunicat.
La secretària general del PSPV, Diana Morant, ha mostrat el seu "suport" a la proclamació del nou secretari general, en l'acte d'Alcoi: "A la província d'Alacant l'espera un futur socialista de la mà de Rubén Alfaro". "Et conec. Compartim referents i maneres de fer política. Per això sé que junts conquerirem molts més municipis de la Comunitat Valenciana", ha destacat Morant.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Episodi de pluges a la vista
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo