Més, Lliures, Avancem, Ara i Valentia, les propostes per a canviar el nom del Bloc
Aquest dijous comença el procés participatiu perquè la militància vote el canvi de nom.
La ponència política del Bloc (el principal partit dels que formen Compromís) ha donat a conéixer a la militància els noms que a partir d’aquest dijous podran començar a votar en el procés participatiu per a triar el nou nom de l’organització. Els noms que proposen són Ara-Compromís, Avancem-Compromís, Lliures-Compromís, Valentia-Compromís i Més-Compromís.
El procés de votació es realitzarà en dos voltes. El dia 11 i 12 de març es farà la primera votació entre els cinc noms proposats per la ponència política i hi haurà una segona volta que es durà a terme el 13 i 14 març entre els dos noms més votats, entre els quals eixirà l’opció que s’inclourà en la ponència política que es publica dilluns.
El resultat de la votació no implica el canvi de nom immediat, ja que serà dut a les assemblees locals i comarcals on podrà ser esmenat. El canvi de nom definitiu, si així ho decideix la militància, es produirà el 26 i 27 de juny al Congrés Nacional del Bloc.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Detenen el presumpte agressor del treballador municipal de Xilxes, que continua hospitalitzat
-
Educació cita els sindicats diumenge per a reprendre les negociacions
-
Comença el juí per una violació en grup amb submissió química a Cullera
-
Els examinadors de les EOI valencianes no descarten vaga durant els dies d’exàmens orals i escrits, que arranquen l'1 de juny
Més vist
Més escoltat
-
29.05.2026 | 90 minuts
-
28.05.2026 | Les notícies del migdia
-
29.05.2026 | Les notícies del matí
-
29.05.2026 | La vesprada d'À Punt | Segona Part
-
28.05.2026 | Esports À Punt
-
28.05.2026 | Álvaro Surma, , líder de Niña Polaca, presenta '¿Dónde está la ONU cuando más la necesitas?', el nou disc de la banda