Morera continua la roda de consultes a les Corts
Aquest dilluns se cita amb representants de Ciutadans, Unides Podem, Compromís i el PSPV.
El president de les Corts, Enric Morera, prossegueix aquest dilluns les entrevistes amb els portaveus parlamentaris dels grups polítics amb representació a la cambra, prèviament a la convocatòria del ple d'investidura de dimecres, tal com marca el reglament.
La ronda de la jornada l'obrirà Ciutadans, a les 10:00 hores. La trobada amb la formació que encapçala Toni Cantó estava prevista per a divendres, però la van suspendre per motius d'agenda i la traslladaren a dilluns. Més tard passaran per les Corts representants d'Unides Podem (10:30), Compromís (11:30) i el PSPV (12:30), l'únic que ha presentat candidat a la presidència de la Generalitat.
Morera ja va rebre divendres representants de Vox i el PP. Les síndiques dels dos partits, Ana Vega i Isabel Bonig, van coincidir a dir-li que farien una "oposició dura" aquesta legislatura.
Més llegit
-
L'Atlètic no dona opció al Villarreal
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Les víctimes de la dana demanen traslladar a la jutgessa els àudios del Cecopi gravats per À Punt el 29-O
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits