Mazón intervé telemàticament este dimecres en el Comité de les Regions per a demanar la solidaritat de la UE
El cap del Consell exposarà la necessitat de comptar amb el marc comunitari per a afrontar les tasques de reconstrucció després de la DANA
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, intervindrà este dimecres de manera telemàtica en la reunió del Comité de les Regions a Brussel·les per a exposar la difícil situació que està travessant la Comunitat Valenciana després dels efectes de la DANA del passat 29 d'octubre i demanar la solidaritat de la UE en les tasques de reconstrucció.
Fonts del govern valencià han explicat que Mazón exposarà la necessitat de comptar amb la Unió Europea per a afrontar les tasques de reconstrucció després d'una DANA que va afectar 562 quilòmetres quadrats i que ha causat almenys 219 morts i 11 persones desaparegudes. Les mateixes fonts han ressaltat que el Comité de les Regions és l'espai propi a Europa per a les comunitats autònomes.
La vicepresidenta i portaveu del Consell, Susana Camarero, ja va avançar dilluns que finalment que Mazón no assistiria a la pròxima reunió a Brussel·les, ja que està dedicat “en cos i ànima” a la reconstrucció i recuperació dels municipis afectats per la DANA.
Més llegit
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
Ruixats dominicals
-
Més d'un miler de persones es manifesten a València per a reclamar el dret a l'habitatge
-
Localitzen el conductor que es va fugar després d'atropellar mortalment un operari a l'A-7 a Alginet
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Comença la instal·lació dels primers mòduls destinats a restaurants a la platja de la Malva-rosa