Mazón creu que Illa comença "de la pitjor manera": "'apartheid fiscal'" i pacte amb un "supremacista d'extrema esquerra"
El president valencià carrega contra el PSOE perquè "vol consagrar" des de la Generalitat de Catalunya un "privilegi fiscal" que "perjudica greument la sanitat i els serveis públics de tots"
El president de la Generalitat, Carlos Mazón (PP), considera que el recentment investit president del govern català, el socialista Salvador Illa, "no pot començar de pitjor manera". En este sentit, ha criticat l'"apartheid fiscal" que, a parer seu, impulsa el PSOE, així com el pacte tancat amb un "supremacista d'extrema esquerra", com ha qualificat Esquerra Republicana de Catalunya (ERC).
"És que no es pot començar de pitjor manera. En primer lloc, el que fa és perjudicar greument la sanitat de tots els espanyols, especialment els valencians, amb este apartheid fiscal, amb este concert fiscal i amb este privilegi fiscal que vol consagrar", ha recalcat el cap del Consell.
També ha agregat que "ha hagut de ser el Partit Socialista qui vinga a la Generalitat de Catalunya per a perjudicar greument la sanitat i els serveis públics de tots".
"I, en segon lloc, això de consagrar com a soci preferent un supremacista d'extrema esquerra com és Esquerra Republicana de Catalunya, que ens diu Països Catalans, no és començar precisament amb el millor peu, més aïna al contrari, és començar de la pitjor manera possible."
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places