María Oliver es reincorpora a Habitatge després d’arxivar-se la causa que la investigava
L’exregidora d’Educació de València va renunciar al càrrec quan encara estava oberta la investigació pel mapa escolar.
L’exregidora d’Educació de València, Maria Oliver, tornarà com a assessora a la Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, després de l’arxivament de la causa que la investigava per l’elaboració del mapa escolar de la ciutat. Oliver, que va ser regidora del grup municipal de Podem en l’anterior legislatura, va dimitir el mes de novembre quan es va conéixer la seua imputació.
En aquesta ocasió, Maria Oliver serà assessora d'Assumptes Generals de la conselleria que dirigeix Rubén Martínez Dalmau, també de Podem.
El jutjat va decretar l’arxivament de la causa després que cap de les acusacions, la de la Fiscalia i la del PP, presentara escrit de qualificació contra ella en relació amb el conveni subscrit entre l'ajuntament i la Universitat de València per a estudiar el sistema educatiu de València.
Dalmau s’ha mostrat satisfet per la reincorporació d’Oliver al seu departament, mentre que l’afectada ha assenyalat que, per a ella, “és important continuar la tasca tècnica que va començar el setembre passat en la Secretaria Autonòmica d'Habitatge i Funció Social".
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida
-
La dana ens abandona i tornen el sol i la calor