La llista de Compromís per a les municipals a València es coneixerà al març
Ribó confia a revalidar el tripartit de la Nau per a poder desenvolupar les qüestions pendents aquesta legislatura.
L'alcalde de València, Joan Ribó, ha presentat aquest dijous la candidatura a les primàries de Compromís. Ribó, que aspira a revalidar l'alcaldia, serà el cap de llista, però ara falta saber qui l'acompanyarà. No serà fins al principi del mes de març, una vegada acabat el procediment de primàries, quan es coneixerà la composició sencera de la llista. De moment, ha avançat que 30 persones es postulen per a participar en el projecte.
Ribó confia a revalidar el govern tripartit de la Nau a València i aposta per la mobilitat, l'ecologisme, el comerç local i la proximitat com a eixos del seu govern. Ha insistit que tot i els projectes posats en marxa, queden moltes coses per aconseguir, com ara el soterrament de les vies del Parc Central i la zona marítima. També s'ha referit a projectes estrela pendents com és el futur parc que s'ubicarà a la desembocadura del riu Túria.
Sobre la citació en el jutjat de la portaveu de València en Comú (VALC), Maria Oliver, per a declarar com a investigada, l'alcalde ha assenyalat que haurà de ser la formació qui decidisca quin serà el futur de la regidora. No obstant això, Ribó demana que es tinga en compte “la història prèvia” de la persona que ha presentat la denúncia contra la també candidata de Podem a l'alcaldia de València, l'assessor del PP en el consistori Luis Salom, i quin ha sigut el resultat de les denúncies anteriors que ha interposat.
Més llegit
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
Educació cita els sindicats diumenge per a reprendre les negociacions
-
Comença el juí per una violació en grup amb submissió química a Cullera
-
El 80% del professorat aposta per mantindre la vaga mentre que Educació i sindicats tornen a negociar este diumenge
-
Rescaten els dos ocupants d'un hidroavió accidentat davant de la costa de Sagunt
-
Dormir més el cap de setmana no permet recuperar el son perdut