Llanos Massó, una antiavortista a la presidència de les Corts
L'exportaveu adjunta de Vox, de perfil ultraconservador i defensora de l'ensenyament en castellà, ha fet de l'educació un dels seus camps de batalla
Diputada autonòmica de Vox des del 2019, María de los Llanos Massó Linares arribà a la política quatre anys abans. S'afilià a Vox el 2015 i des d'aquell moment presideix la formació en Castelló.
Casada i amb dos fills, ha fet de l'educació un dels seus camps de batalla. Defensora de l'ensenyament en castellà i de la llibertat de pares i mares per a triar el model educatiu, Massó ha criticat durament el que ella qualifica d'adoctrinament a les escoles per part del Botànic.
Entre les intervencions més destacades en aquest sentit a les Corts hi ha aquella en què va interpel·lar la consellera d'Educació, Raquel Tamarit, amb un full que mostrava els penis que contenia un llibre de text d'una escola de Castelló. “Creu que aquestes imatges beneficien en alguna cosa els xiquets? Deixen els xiquets en pau!”, va manifestar.
Diplomada en audiopròtesis i en Ciències Religioses, el perfil polític de Llanos Massó és ultraconservador. Va formar part de la secció antiavortista de la plataforma Hazte Oír, coneguda per les seues campanyes en contra del col·lectiu LGTBI. I ha negat l'existència de la bretxa salarial entre dones i homes. “Les meues companyes (de Vox) estan ací per la seua vàlua, no per quotes”, va manifestar a les Corts.
La diputada de Vox canvia de seient en l'XI legislatura; l'escó, per la presidència de la cambra, després d'exercir com a portaveu adjunta del seu grup parlamentari els últims quatre anys.
Més llegit
-
Educació cita els sindicats docents esta vesprada després de rebre la nova proposta per a desconvocar la vaga
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
Condemnen a tres anys i mig de presó el capità del vaixell naufragat a Indonèsia en què van morir quatre valencians
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort
-
El professorat enceta este dilluns la tercera setmana de vaga indefinida