L’últim baròmetre del CIS: PSOE i Unides Podem milloren les expectatives electorals, mentre que el PP cau huit dècimes
El centre demoscòpic atorga al PSOE un avantatge sobre el PP de 13 punts, la major distància des de les generals de novembre de 2019.
L’últim baròmetre del Centre d’Investigacions Sociològiques (CIS) deixa el PSOE amb un 32,4% en intenció de vot, la qual cosa suposa una millora de tres dècimes segons l’informe del passat 15 de juliol. El seu soci de govern, Unides Podem, augmenta lleugerament fins a un 12,6% enfront del 12,1% anterior, i el PP cau huit dècimes fins a un 19,4%.
El centre demoscòpic ha publicat aquest dilluns un nou sondeig en el qual atorga al PSOE un avantatge sobre el PP en intenció de vot de 13 punts –dos més que el baròmetre publicat fa tan sols dotze dies–, el que suposa la distància més gran en intenció de vot des de les eleccions generals de novembre de 2019. La formació d’ultradreta Vox, per la seua part, escala nou dècimes des de l’última publicació i se situa com a quarta força amb un 12,3%. La segueix Ciutadans, amb una xifra similar respecte a l’últim baròmetre, que passa d’un 8,8 a un 8,7%.
Més llegit
-
El sorteig de Nadal repartix este dilluns 2.772 milions d'euros en premis
-
Bona part del tercer quint, 77715, venut a Elda: més de 2,2 milions d'euros
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal
-
Els premis del sorteig de Nadal es podran cobrar des d'esta mateixa vesprada i fins al 23 de març de 2026
-
Es manté el fred i arriben ruixats
-
El PP i Vox aproven els pressupostos de l’Ajuntament de València per al 2026 amb un increment del 3%