L'exministre Álvarez-Cascos compareix com a testimoni per les adjudicacions d'Aena a la trama Gürtel
L'Audiència Nacional jutja els presumptes suborns a exdirectius entre els anys 2000 i 2002.
L'exministre de Foment i ex-vicepresident del govern espanyol Francisco Álvarez-Cascos declara hui en qualitat de testimoni davant el tribunal de l'Audiència Nacional que jutja els presumptes suborns de la trama Gürtel a exdirectius d'Aena per a beneficiar-se amb adjudicacions públiques entre els anys 2000 i 2002.
El judici, que va començar el passat 10 de desembre, investiga un presumpte tripijoc de 22 contractes públics per a la participació de l'empresa aeroportuària per l'import de 2.359.497,48 euros i van generar a les empreses de Correa un benefici de 283.033 euros.
Álvarez-Cascos ja va comparéixer en el judici per la primera època d'activitats de la xarxa corrupta, quan va negar qualsevol intermediació a favor de les empreses de Correa.
Així mateix, un dia després de l'exministre està previst que comparega, també en qualitat de testimoni, el número dos de la Gürtel i vicesecretari d'Organització del PP a Galícia, Pablo Crespo, que es troba a la presó, complint penes per altres peces relacionades amb la trama Gürtel.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
La Gossa Sorda esgota les 31.000 entrades dels concerts de la seua tornada
-
Apareix un cadàver en una platja de Cullera sense signes de violència
-
Sis detinguts i 1.700 quilos de cocaïna confiscats en un nou colp a la xarxa de narcos escapçada fa uns dies
-
Un atac israelià mata onze civils a Gaza mentre Israel identifica el cadàver de l'ostatge Eliyahu Margalit
-
La Fúmiga exhaurix les 46.000 entrades dels seus concerts de comiat a València i Barcelona