L'exalcalde de Catadau expulsat del PSPV serà tinent d'alcalde
Manuel Bono va quedar apartat per donar suport a un maltractador condemnat.
El primer ple de l'Ajuntament de Catadau (Ribera Alta), després d'haver expulsat el PSPV el candidat a l'alcaldia, Manuel Bono, per donar suport a un maltractador condemnat, li ha permés ser tinent d'alcalde, després de formar govern amb el partit Independents per Catadau (IPC), junt amb Compromís.
L'exalcalde serà, des d'ara, tinent d'alcalde i regidor d'Agricultura i Sanitat, i per això cobrarà la retribució com a càrrec públic.
Bono va donar suport a la petició de reduir l'orde d'allunyament per a un home que va apunyalar la seua dona en presència de la filla. A l'autor el condemnaren a 7 anys i mig de presó per homicidi en grau de temptativa i, quan es va saber que gaudirà de la llibertat condicional, l'exalcalde va donar suport a la reducció d'una orde d'allunyament.
Més llegit
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
À Punt interposarà accions legals als jutjats per la possible sostracció del vídeo del Cecopi