L’Audiència d’Alacant arxiva el cas de la suposada compra del vot de Nerea Belmonte
Ratifica la decisió del jutge instructor, que no va trobar proves que el PSOE intentara comprar el vot de la regidora.
L’Audiència d’Alacant ha arxivat definitivament el cas de la suposada compra del vot de la regidora de l’Ajuntament Nerea Belmonte. D’aquesta manera, es ratifica la decisió del jutge instructor, que no va trobar proves que el PSOE tractara de comprar el vot de Belmonte en els dies previs a l’elecció del nou alcalde de la ciutat. Un ple que va acabar amb l’abstenció de la regidora trànsfuga i que va permetre l’accés a l’alcaldia del popular Luis Barcala.
La Fiscalia Anticorrupció havia obert una investigació a partir de les declaracions de Belmonte mateix, assegurant que l’esquerra li havia oferit un sou de 3.500 euros i un lloc d’eixida en les pròximes eleccions a canvi de votar a favor de la candidata socialista a l’alcaldia Eva Montesinos.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
Trobar allotjament per al nou curs: una odissea per als estudiants, amb negoci pel mig
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco
-
Ruth Merino: "La comissió bilateral de hui és un pas més de l'independentisme cap a l'objectiu de trencar el sistema de solidaritat"