L’Audiència d’Alacant anul·la diverses escoltes telefòniques en el cas Brugal
Estima parcialment el recurs presentat pels advocats defensors i considera que van vulnerar drets fonamentals.
La secció de l’Audiència d’Alacant amb seu a Elx ha declarat nul·les diverses escoltes telefòniques a les quals van ser sotmesos alguns dels investigats per la presumpta trama de corrupció política i empresarial a l’entorn del contracte de recollida de fem d’Oriola, origen de l’operació Brugal.
Així es recull en un acte en el qual s’estima parcialment el recurs presentat pels advocats defensors dels empresaris Ángel Fenoll Pérez i Ángel Fenoll Campillo i treballadors de les seues societats. L’acte assenyala que les intervencions telefòniques que s’anul·len, acordades el 2008, van vulnerar drets fonamentals, per la qual cosa han de ser deixades sense efecte.
La sala rebutja la prescripció dels fets i la nul·litat dels escorcolls
La sala de l’Audiència, per contra, ha rebutjat altres qüestions prèvies plantejades per les defenses, entre les quals es troben les referides a la prescripció dels fets, la falta de competència del jutjat instructor i la nul·litat de les actuacions d’entrada i registre.
En aquest cas s’investiguen els presumptes delictes de prevaricació, suborn i coaccions, entre altres, i s’investiga a més d’una trentena de persones, entre les quals es troben empresaris, treballadors i polítics, i diverses societats.
Més llegit
-
Un accident amb set vehicles implicats i huit ferits obliga a tallar l’A-7 a Castalla
-
Ford fabricarà dos vehicles elèctrics per a Europa en plantes de Renault
-
La jutgessa de Catarroja torna a citar a declarar l’excap de gabinet de Mazón el 12 de desembre
-
À Punt emet este dimarts la primera entrevista al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca
-
Detingut un home per amenaçar viatgers amb un ganivet en una estació del metro a Burjassot
-
Cites cancel·lades i pacients resignats en el primer dia de vaga dels metges, amb un seguiment que els sindicats xifren en el 90% i Sanitat rebaixa al 15%