L’Ajuntament de Castelló pretén modificar el codi ètic
Amparo Marco ha convocat els grups municipals per a plantejar un canvi que no obligue els regidors a dimitir en cas d'investigació judicial.
L'Ajuntament de Castelló vol modificar el codi ètic que han de complir tots els regidors. L'alcaldessa Amparo Marco ha convocat aquest dilluns els grups municipals per a plantejar la modificació del codi de bones pràctiques que, entre altres coses, obliga els regidors a dimitir en cas d'investigació judicial.
Si la modificació que proposa Marco tira avant, els regidors investigats en una causa judicial no estarien obligats a deixar el seu càrrec.
Tot després que divendres els jutjats de Castelló arxivaren la causa contra l'exvicealcaldessa Ali Brancal i l'actual secretari autonòmic d'ocupació, Enric Nomdedéu, per, suposadament, enviar propaganda electoral des del correu municipal. De fet, Brancal va ser destituïda pel consistori en aplicació d’aquest codi.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida