L’administració electrònica i la reforma de la llei de la institució, prioritats del nou mandat del síndic de Comptes
Vicent Cucarella manifesta la intenció de simplificar els tràmits per a la fiscalització dels comptes de les administracions locals.
El síndic major de Comptes, Vicent Cucarella, ha iniciat la segona etapa al capdavant de la Sindicatura reivindicant la importància “del control extern”, ja que, al seu parer, ajuda la ciutadania a confiar en el sector públic i en la "gran tasca" que du a terme aquesta organització. Així s'ha pronunciat en la presa de possessió del que serà el seu segon mandat, a les Corts.
Cucarella ha avançat que en la nova etapa la institució que representa avançarà en la implementació de l'administració electrònica o la reforma de la llei de la institució. Concretament, ha assenyalat que per als pròxims tres anys la Sindicatura de Comptes s’ha marcat uns objectius "ambiciosos" per a continuar millorant el seu funcionament i també per a ajudar a la gestió del sector públic.
Per a aconseguir aquests objectius, el síndic de Comptes s’ha compromés al fet que la institució emeta informes rellevants i d'actualitat, a fomentar la rendició de comptes anuals de qualitat i a augmentar la implantació de les recomanacions per a millorar la gestió del sector públic valencià.
Racionalitzar les càrregues actuals que comporta la rendició de comptes per a l’administració local; millorar l'eficiència dels serveis públics, i continuar el compromís amb el control de la legalitat i la lluita contra el frau i la corrupció, són altres dels punts que ha defés Cucarella. El síndic major de Comptes també ha recalcat la importància de mantindre la credibilitat de la institució.
Més llegit
-
Mor una dona de 54 anys a la piscina municipal de Mislata
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Els banyistes es troben amb un escaló de metre i mig vora mar a la platja de Motilla, a Sueca
-
El Sindicat d'Estudiants de València denuncia l'assalt de la seua seu pel regidor de Vox Juanma Badenas
-
Un home mor a l'interior d'un cotxe als voltants de la factoria PowerCo a Sagunt