El jutjat de València impulsa i amplia la investigació sobre la Fórmula 1
Els caps de la trama Gürtel, Álvaro Pérez i Pablo Crespo, declaren com a testimonis per a aclarir si van participar en les gestions de la construcció del circuit.
El jutjat d'instrucció número 17 de València impulsa la investigació sobre les irregularitats en la construcció del circuit urbà de la Fórmula 1. Hui compareixen al jutjat en qualitat de testimonis Álvaro Pérez, El Bigotes, i Pablo Crespo, dos dels caps de la trama Gürtel. La jutgessa que porta el cas vol escoltar el testimoni de dos dels caps de la Gürtel. A Álvaro Pérez i Pablo Crespo els traslladen des de la presó de Madrid III perquè estan citats al jutjat número 17. Aquestes citacions es produeixen després de la declaració que va fer al jutjat l'exsecretari general del Partit Popular. Ricardo Costa va dir a la magistrada que es van cobrar comissions per la construcció del circuit.
La jutgessa cita en qualitat de testimonis El Bigotes i Pablo Crespo, vol saber si van fer gestions per a la construcció del circuit, si van cobrar comissions i si van finançar el Partit Popular. En unes escoltes telefòniques del cas Gürtel ixen a la llum converses de la trama en què s'interessen pel muntatge del circuit, i en què parlen de negociacions amb empreses. La investigació del jutjat que se centrava en les irregularitats de la construcció del circuit, s'amplia. La jutgessa ha incorporat la investigació judicial sobre la presumpta caixa B del Partit Popular, el cas anomenat Els papers de Bárcenas. També s'ha incorporat a la causa la sentència del cas Gürtel de la branca valenciana.
Més llegit
-
Un tauró ferix greument un jove d’Alacant en una lluna de mel a les Maldives
-
Daniel Juan (Arxidiòcesi de València): "El patiment d’una persona abusada és molt difícil de reparar, però alguna mesura moral s’havia de fer"
-
L’oratge es manté estable, amb temperatures màximes que superaran els 20 °C en tot el territori
-
‘Sabors de sempre’ cuina ‘gachas’ a Aras de los Olmos
-
La regularització d’immigrants es podrà sol·licitar en 371 oficines de Correus a partir de dilluns
-
‘Valencians al món’ descobrix la bella Alsàcia