La jutgessa del màster de Cifuentes investiga també el títol de Pablo Casado
La magistrada Carmen Rodríguez-Medel ha obert una recerca específica per a aclarir com va obtindre el mateix màster el subsecretari de Comunicació del PP.
La jutgessa ha ordenat obrir una peça separada del cas de Cifuentes després que ha declarat el director d'eldiario.es, Ignacio Escolar.
El 10 d'abril passat, dies després de conéixer-se el cas de Cristina Cifuentes, Pablo Casado va presentar la documentació sobre el màster de Dret Autonòmic i Local que va realitzar el 2008 a la universitat Rey Juan Carlos, una titulació de 22 assignatures de les quals li'n van convalidar 18.
Casado va explicar que s'havia matriculat en el màster com a requisit per a accedir al doctorat, i va mostrar diversos documents que justificaven l'obtenció del títol: la inscripció, el pagament fraccionat de la matrícula, la sol·licitud de convalidacions i quatre treballs amb què va evitar anar a classe per a cursar els 20 crèdits que li faltaven. Va afegir que seguia les indicacions del director del màster, Enrique Álvarez Conde, que ha sigut destituït per la universitat i imputat en el cas Cifuentes.
Més llegit
-
El Consell declara el 29 d’octubre com a dia de dol oficial en tota la Comunitat Valenciana
-
Vox tomba l'ordenança de la zona de baixes emissions de València i amenaça de fer-ho a tot Espanya
-
Milers de voluntaris convertiren la dana en una de les majors mostres de solidaritat recent
-
El Consell declararà este dimecres el dol oficial a tota la Comunitat Valenciana
-
Ana Camarasa, catedràtica de Geografia de la UV: "Cal més coordinació entre administracions, un coneixement profund del territori i protocols"
-
Victòria Rosselló, meteoròloga d’À Punt, sobre la dana: “Es va poder vore amb molts dies d’antelació”
Més vist
Més escoltat
-
28.10.2025 | Cadena de valor | La vivenda, l’absentisme i els nous reptes econòmics
-
29.10.2025 | Esports À Punt
-
28.10.2025 | 'Criatura Múltiple': poesia en imatges
-
29.10.2025 | Les notícies del migdia
-
28.10.2025 | ContrÀpunt
-
28.10.2025 | Mario Blanch ens presenta "El meu poble", un tema en record de les víctimes de la dana