Jutgen una exregidora d'Ibi acusada d'afavorir familiars amb viatges i cursos
El fiscal demana per a l'exresponsable d'Esports una pena de dos anys de presó i dotze d'inhabilitació.
L'Audiència d'Alacant jutja aquest dilluns una exregidora de l'Ajuntament d'Ibi (Alcoià), acusada d'haver afavorit familiars i amics amb activitats organitzades des de la seua àrea de govern en el consistori. El fiscal demana una pena de dos anys de presó i dotze d'inhabilitació per a exercir càrrecs o treballs públics.
Els fets van ocórrer entre els anys 2005 i 2006, quan la regidora, responsable de l'Àrea d'Esports i Serveis Públics organitzava excursions i cursos en què reservava places per als seus familiars i amics de forma gratuïta. El fiscal del cas considera, a més, que la regidora contractava també familiars i amics que organitzaven les activitats o actuaven com a monitors.
Segons es va precisar durant la instrucció del cas als jutjats d'Ibi, el cost es va finançar gràcies a la recaptació obtinguda per les taxes d'utilització del poliesportiu municipal i per una comptabilitat paral·lela. El ministeri públic l'acusa de delictes continuats de prevaricació i activitat prohibida als funcionaris públics.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Toni Cantó presenta ‘El debat’, el nou programa d’À Punt dels divendres
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
L’espectacle de la Marató de València, per À Punt
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Juanfran Pérez Llorca apel·la al diàleg i assegura que "estan a punt de fixar una data" per a una reunió amb la Moncloa