El jutge de Plus Ultra cita com a imputat el 12 de juliol l'amic de Zapatero, Julio Martínez
Els investigadors el consideren el "receptor i executor d'instruccions directes" de l'expresident del govern, i "responsable d'un entramat societari" que suposadament hauria remunerat la mediació en el rescat a l'aerolínia
El jutge que investiga el rescat de l'aerolínia Plus Ultra ha citat l'empresari d'Elda (Vinalopó Mitjà) Julio Martínez Martínez, amic de l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero el 21 de juliol per a declarar com a imputat.
Els investigadors el consideren el "receptor i executor d'instruccions directes" de l'expresident del govern, i "responsable d'un entramat societari destinat a canalitzar els fons" amb què presumptament s'hauria remunerat la suposada mediació de Zapatero en l'ajuda a l'aerolínia.
Els principals pagaments sota sospita a l'expresident i les filles es van fer a través de la societat de Martínez Análisis Relevante.
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
La UDEF assenyala que Zapatero va cobrar 200.000 euros per mediar amb el govern de Bolívia a favor d'una empresa
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu
-
Fogueres i festes omplin les platges de nord a sud en una nit de Sant Joan marcada per la calor
Més vist
Més escoltat
-
23.06.2026 | 90 minuts
-
22.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juanvi Badía i la nova etapa de La Alegria de la Huerta i el grup Mercabanyal
-
22.06.2026 | ‘Que nada nos pare’, el curt que visibilitza l’acompanyament en el càncer a través de l’esport
-
22.06.2026 | Les notícies del migdia
-
24.06.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
24.06.2026 | Les notícies del matí