El juí pel ‘procés’ continua amb l'interrogatori a Rull, Bassa i Borràs
El tribunal pretén concloure les declaracions d'acusats aquesta setmana, per a començar amb testimonis el dimarts 26 de febrer.
El juí pel procés independentista en el Tribunal Suprem viu la cinquena jornada amb l'interrogatori a l'exconseller de Territori i Sostenabilitat, Josep Rull.
Rull serà el cinqué dels acusats a prestar declaració, després que el tribunal ha emprat dos dies de sessions per a interrogar l’exvicepresident de la Generalitat, Oriol Junqueras, i els exconsellers Joaquim Forn, Jordi Turull i Raül Romeva.
Després de Rull, la següent a declarar serà l'exconsellera de Treball, Afers Socials i Família, Dolors Bassa, l'única dona de l’executiu de Carles Puigdemont que compleix presó preventiva.
També s’espera que hi haja temps per a declarar la primera acusada en llibertat, Meritxell Borràs, exconsellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge.
La sala té la intenció de concloure aquesta setmana les declaracions de tots els encausats, ja que ha fixat l'inici de la fase testifical per al dimarts 26.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida des del 28 d'octubre a tot Espanya
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Vint-i-cinc anys de l'11S: el dia que va canviar el món