Joan Ribó (Compromís) proposa un parc d’habitatge públic de lloguer assequible a València
El candidat de la coalició per Alacant, Natxo Bellido, defén la necessitat d’un pla específic per a la gent jove de la ciutat
L’alcalde de València i candidat a la reelecció, Joan Ribó, ha estat a Les notícies del matí de la ràdio d’À Punt. Ribó, que repeteix com a cap de llista a València per Compromís, per tercera vegada, ha posat el focus de la seua campanya en l’habitatge. Crear “un parc d’habitatge públic de lloguer assequible i de preu taxat” és la seua proposta, que anticipa com un punt fonamental de la pròxima legislatura en cas de rebre el suport majoritari de l’electorat.
“Volem un lloguer assequible per a la majoria de la gent, que tenen un salari que no els permet accedir a una vivenda”, ha destacat Ribó.
Compromís amb la joventut d’Alacant
La formació taronja manté la reivindicació d’un habitatge assequible també a la ciutat d’Alacant. La candidatura de Compromís aposta per un pla de joventut que facilite l’accés a la vivenda i al món laboral als més joves. La formació, les ajudes a la joventut i l’oferta cultural són també assumptes prioritaris per a la coalició, que veu en la mobilització dels més joves la clau perquè un govern d’esquerres liderat per Natxo Bellido governe Alacant.
“En aquesta ciutat necessitem un pla de joventut, polítiques d’habitatge i d’ocupació adreçades a la gent jove, perquè no haja d’emigrar o acceptar un treball precari” anuncia Bellido, que considera una necessitat “connectar la ciutat d’Alacant amb el govern del canvi, amb el govern del progrés”.
Més llegit
-
El jove metge alacantí atacat per un tauró a les Maldives evoluciona favorablement
-
Educació diu que “hui dia” no pot apujar el salari docent i els sindicats amenacen amb una vaga indefinida
-
Un tauró ferix greument un jove d’Alacant en una lluna de mel a les Maldives
-
Entra en vigor la rebaixa de la jornada setmanal a 35 hores per als empleats de l'Administració de l'Estat
-
Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat mentre retirava un camió accidentat a Vallada
-
L’AP-7 acumula set quilòmetres de retenció a Montcada en sentit Alacant
Més vist
Més escoltat
-
16.04.2026 | 90 minuts
-
16.04.2026 | "Gran pantalla", amb Pau Gómez | "La posesión de la momia" i el biopic de Michael Jackson
-
15.04.2026 | Bromera celebra 40 anys impulsant la literatura en valencià
-
15.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
15.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Segona Part
-
15.04.2026 | Les notícies del migdia