Joan Baldoví s'uneix amb quinze diputats més de nou partits al Grup Plural per a alleugerir el Mixt
Estarà integrat per Més Compromís, JxCat, Més País-Equo, Coalició Canària, Nova Canàries, BNG, PRC i Terol Existeix.
Setze diputats de nou organitzacions polítiques, entre elles Més Compromís, han acordat aquest dijous unir-se en un nou grup parlamentari, el Grup Plural, per a així dividir el Mixt i donar-li operativitat i funcionalitat.
Les organitzacions polítiques que integraran el Grup Plural són, a més de Compromís, que té un diputat, Joan Baldoví, JxCat (8 diputats), Més País-Equo (2), Coalició Canària (1), Nova Canàries (1), BNG (1), PRC (1) i Terol Existeix (1).
La petició s'inscriurà aquest divendres en el registre del Congrés. Tal com estableix el reglament, en el text de la sol·licitud apareixerà el nom del grup, Grup Plural, la llista dels qui el componen i la identitat de la portaveu, que serà la catalana Laura Borràs, per ser la representant de la formació que aporta més diputats.
La mesa del Congrés va decidir rebutjar les propostes presentades la setmana passada, tant de la del grup Espanya Plural com la del Grup Múltiple. Ara, esperen que la mesa avale aquest grup, cosa que ocorrerà en la pròxima reunió.
Més llegit
-
Veneçuela anuncia l'alliberament de presos polítics i Albares confirma que hi ha cinc espanyols entre ells
-
Sanitat incorpora cinc noves malalties en el programa de cribratge neonatal dels bebés valencians
-
La policia indonèsia investiga per negligència el capità del vaixell de valencians que va naufragar
-
El govern espanyol i l'Església tanquen un acord per a reparar els danys de les víctimes d'abusos sexuals
-
Condemnen una alumna a sis mesos de presó per agredir la cap d’estudis d’un institut d’Alacant
-
Interior no multarà durant un període "raonable" els conductors que no porten la balisa V-16