Javier Nart se suma a Roldán i abandona l'executiva de Ciutadans
L'eurodiputat ha anunciat que dimiteix, després que la cúpula del partit votara mantindre el ‘no’ a Sánchez.
L'eurodiputat Javier Nart ha anunciat que abandona l'executiva del partit després de perdre una votació en la qual demanava reconsiderar la postura de la formació en la investidura de Pedro Sánchez com a president del govern espanyol. Aquesta és la segona deserció d'aquest dilluns en la cúpula de Ciutadans, pel que consideren un gir a la dreta de la formació.
Per un contundent resultat, 24 vots a favor, 4 en contra i 3 abstencions, Ciutadans ha ratificat que mantindrà el veto a Sánchez. La votació no estava en l'orde del dia i només estava previst ratificar l'estratègia en relació amb la investidura de Sánchez, i han sigut Luis Garicano, cap de llista de la candidatura europea, i el mateix Javier Nart, els qui han sol·licitat que es votara la ratificació del veto.
Nart, número quatre de la llista europea, continuarà mantenint l’acta de diputat a l'Eurocambra.
Segona dimissió
El fins ara portaveu adjunt de Ciutadans en el Congrés i secretari de Programes i Àrees Sectorials del partit, Toni Roldán, també ha anunciat aquest dilluns la seua renúncia. Abandona el partit perquè, diu, no comparteix la nova estratègia política d'acostament a Vox empresa pel president de la formació, Albert Rivera.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
La Gossa Sorda esgota les 31.000 entrades dels concerts de la seua tornada
-
Apareix un cadàver en una platja de Cullera sense signes de violència
-
Sis detinguts i 1.700 quilos de cocaïna confiscats en un nou colp a la xarxa de narcos escapçada fa uns dies
-
Un atac israelià mata onze civils a Gaza mentre Israel identifica el cadàver de l'ostatge Eliyahu Margalit
-
La Fúmiga exhaurix les 46.000 entrades dels seus concerts de comiat a València i Barcelona