Isabel García declara per una subvenció a l'equip de 'Champi' Herreros
La diputada d'Esports declara com a investigada per una subvenció de 60.000 euros al club de motociclisme.
La responsable d'Esports de la Diputació de València, Isabel García, ha declarat aquest dimarts com a investigada per una subvenció de 60.000 euros a l'equip de motociclisme de l'expilot Manuel 'Champi' Herreros el passat 2016.
El jutjat d'instrucció 4 de València examina l'ens provincial per un possible cas de malversació de cabals públics, per haver atorgat una ajuda suposadament fora de la normativa. El Partit Popular va denunciar el passat 2018 que el club es va constituir fora del termini de la convocatòria.
Aquest cas li ha costat a García deixar de formar part de la llista del PSOE al Congrés, on figurava com a número quatre. Preguntada per l'equip d'À Punt NTC, la diputada ha manifestat que confia en la justícia i ha refusat fer més declaracions fins que es resolga el cas.
Més llegit
-
Mor d’un infart el tècnic d'Emergències que va validar el primer missatge ES-Alert durant el 29-O
-
Un gos evita el segrest d'una dona a Polinyà de Xúquer mossegant un dels atacants
-
Dia de transició amb nuvolositat, que guanyarà força de vesprada
-
Tejero, incinerat a Xàtiva després d'una missa funeral limitada a la família
-
La boira complica la circulació entre el Baix Maestrat i la Plana i a la Vall d'Albaida
-
Set dotacions de bombers tracten d'apagar un greu incendi en una nau de Biar plena de roba i altres objectes