Hui decidiran si haurà debat entre Casado i Sáenz de Santamaria abans del congrés del PP
El vicesecretari aposta per la confrontació d'idees i l'exnúmero dos de Rajoy s'estima més obrir un "diàleg sincer" per a arribar a un acord.
El candidat a la presidència del PP, Pablo Casado, ha presentat formalment una sol·licitud perquè el comité organitzador del XIX Congrés Nacional del PP convoque un debat entre els dos aspirants a substituir Mariano Rajoy al capdavant del partit per tal de "confrontar idees" abans del conclave.
La candidatura de Casado proposa que el debat siga a la seu nacional del PP i que arribe el senyal a tots els mitjans de comunicació.
Soraya Sáenz de Santamaría, guanyadora de la primera volta de les primàries, dijous passat, ja ha dit que accepta la proposta però ha advertit Casado que, abans de la confrontació, és preferible obrir un "diàleg sincer" per a arribar a un acord, unir i construir. També ha assegurat que el debat no li suposa cap problema, ja què està acostumada a fer-ho al Congrés dels Diputats.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Investiguen un possible vessament al riu Magre on han aparegut peixos morts surant-hi
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Així són les vivendes prefabricades per a famílies afectades per la dana
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec