Els grups del Botànic aproven bonificar la successió d'empreses
L'esmena sobre els interins en la Policia Local no ha prosperat perquè Unides Podem hi ha votat en contra, juntament amb l'oposició.
La comissió d'economia de les Corts ha représ la votació de les esmenes de la coneguda com llei d'acompanyament als Pressupostos de la Generalitat del 2020.
Els partits del Botànic han aprovat l'esmena a la llei d'acompanyament dels Pressupostos de la Generalitat per a bonificar la successió d'empreses agrícoles i de dimensions menudes. El PP i Ciutadans no han votat a favor de l'esmena per la qual es bonificarà al 99% l'impost de successions en les empreses familiars agrícoles i les empreses individuals o negocis professionals. Entenen que l'admissió a tràmit incompleix el Reglament de les Corts. Per aquest motiu han anunciat un recurs.
En canvi, l'esmena sobre els interins en la Policia Local, que permetria contractar interins, no ha prosperat perquè Unides Podem hi ha votat en contra, juntament amb l'oposició.
Així mateix, Unides Podem i Compromís havien plantejat dues esmenes per a la instauració d'una taxa sobre begudes ensucrades, que s’han retirat abans de la votació.
Més llegit
-
Empresaris vinculats a Aldama neguen haver intervingut en el pagament de comissions per les mascaretes del cas Koldo
-
La princesa Astrid de Noruega mor als 94 anys, dos dies després d'assistir al funeral del germà, el rei Harald V
-
‘Sopa de letras’, el nou concurs de les vesprades d’À Punt
-
Paiporta enderroca el centenari pont Vell, que va sobreviure a la dana
-
Nervis i molta il·lusió en les primeres oposicions a mestre que se celebren al setembre
-
La jutgessa de la dana torna a rebutjar reclamar les comunicacions a Bernabé i acusa Pradas de "clara elusió de responsabilitats"
Més vist
-
Terra de festes | Massalavés, Alcalà de Xivert i Benifato
-
Entre els nostres | Kevin i Paci
-
11.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
11.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
11.09.2026 | Imposició de bandes a la reina infantil de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort
-
11.09.2026 | Informatiu migdia