El govern de Sánchez s'enfronta a l'examen final en l'últim ple de la legislatura
El president de l'executiu protagonitza un altre cara a cara amb Pablo Casado marcat per la tensa situació que es viu a Catalunya.
El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i deu ministres del seu gabinet se sotmeten aquest dimecres a l'últim examen sobre la gestió que han dut a terme durant els nou mesos de mandat en la que serà la darrera sessió de control de la legislatura.
Sánchez haurà d'encarar l'assalt final i sotmetre's a l'escrutini de la cambra baixa. Després de comparéixer per a parlar sobre les societats que han emprat membres de l'executiu central per a comprar habitatges o gestionar el patrimoni, Veneçuela, i el Brexit, haurà de respondre a les preguntes de l'oposició, que li reclama un balanç del seu pas per La Moncloa.
El president del govern espanyol tindrà l'últim cara a cara de la legislatura amb el líder de l'oposició, el popular Pablo Casado. El president del PP acusa Sánchez de fer un ús "partidista" de les institucions de l'Estat. Des d'Esquerra Republicana, el diputat Gabriel Rufián li preguntarà si està "orgullós" de la tasca de l'executiu, en una clara referència a la situació a Catalunya. El PP també ha registrat altres preguntes dirigides a 10 dels 17 ministres del gabinet de Sánchez en què els reclamen un balanç de la gestió d’aquests mesos.
Més llegit
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Avís groc: tornen les pluges al migdia i es prolongaran fins dimecres
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
Nou episodi de pluges generals
-
Almenys quatre accidents alentixen el trànsit en carreteres de València i Alacant