La Generalitat oferirà dades per municipis sobre l'impacte de la Covid-19
Puig ha mantingut una reunió virtual amb els grups parlamentaris de les Corts en què s'ha analitzat l'evolució de la pandèmia.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha traslladat als grups parlamentaris de les Corts que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública oferirà informació per municipis sobre la Covid-19 "si no hi ha cap situació de seguretat sanitària que ho impedisca". Per a fer-ho, es fixarà un llindar mínim d'habitants per població que permeta respectar el dret a la confidencialitat que tenen les persones afectades.
Puig s'ha reunit per videoconferència amb els portaveus parlamentaris de la cambra autonòmica per a analitzar la situació actual de la Comunitat Valenciana davant la crisi del coronavirus. En la trobada també han participat la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra; el vicepresident segon, Rubén Martínez Dalmau, i la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló.
El president ha precisat també en la reunió que els equipaments dels hospitals de campanya de València, Alacant i Castelló i de l'antiga La Fe de València es podran emprar per a contribuir a la "normalització" assistencial i poder recuperar com més prompte millor la "normalitat sanitària".
Més llegit
-
Empresaris vinculats a Aldama neguen haver intervingut en el pagament de comissions per les mascaretes del cas Koldo
-
La princesa Astrid de Noruega mor als 94 anys, dos dies després d'assistir al funeral del germà, el rei Harald V
-
Nervis i molta il·lusió en les primeres oposicions a mestre que se celebren al setembre
-
‘Sopa de letras’, el nou concurs de les vesprades d’À Punt
-
La comunitat educativa torna al carrer per a reclamar millores en l’educació pública
-
Paiporta enderroca el centenari pont Vell, que va sobreviure a la dana