La Generalitat destinarà 1,8 milions d'euros per als afectats per l'incendi de Marxuquera
L'objectiu, segons Puig, és "arribar més enllà" de les ajudes del govern espanyol "més limitades a la renda".
La Generalitat destinarà 1,8 milions d’euros a l'Ajuntament de Gandia per als afectats per l'incendi forestal del paratge natural de Marxuquera del passat estiu.
Així ho ha anunciat el president del Consell, Ximo Puig, qui ha assegurat que l'objectiu és "arribar més enllà" de les ajudes del govern espanyol "més limitades a la renda i altres qüestions".
Puig ha recordat que va ser "l'incendi més greu de 2018" a la Comunitat Valenciana, va arrasar fins a 1.200 hectàrees d'aquest enclavament del terme municipal de Gandia.
L'anunci arriba després que el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) publicara la setmana passada que els afectats per aquest incendi tindran exempcions fiscals.
Els 1,8 milions aniran només per a Gandia, al marge dels altres municipis afectats pel foc que també tindran ajudes autonòmiques. L'Ajuntament s'encarregarà de vehicular la partida, enfocada "sobretot per als que no poden accedir a les ajudes de l'estat espanyol", com ha remarcat Puig.
Més llegit
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Sánchez i tres ministres, els primers polítics citats en la comissió d’investigació de la dana a les Corts
-
Investigadors valencians desenvolupen unes partícules per a combatre el càncer que s'autopropulsen i usen la glucosa de combustible
-
El València s'acostuma a viure en el descens
-
El Tribunal Suprem jutja Álvaro García Ortiz en un procés inèdit, el primer a un fiscal general a Espanya
-
El govern espanyol aprova l'Estatut del Becari amb el rebuig de la patronal