La Generalitat destinarà 1,8 milions d'euros per als afectats per l'incendi de Marxuquera
L'objectiu, segons Puig, és "arribar més enllà" de les ajudes del govern espanyol "més limitades a la renda".
La Generalitat destinarà 1,8 milions d’euros a l'Ajuntament de Gandia per als afectats per l'incendi forestal del paratge natural de Marxuquera del passat estiu.
Així ho ha anunciat el president del Consell, Ximo Puig, qui ha assegurat que l'objectiu és "arribar més enllà" de les ajudes del govern espanyol "més limitades a la renda i altres qüestions".
Puig ha recordat que va ser "l'incendi més greu de 2018" a la Comunitat Valenciana, va arrasar fins a 1.200 hectàrees d'aquest enclavament del terme municipal de Gandia.
L'anunci arriba després que el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) publicara la setmana passada que els afectats per aquest incendi tindran exempcions fiscals.
Els 1,8 milions aniran només per a Gandia, al marge dels altres municipis afectats pel foc que també tindran ajudes autonòmiques. L'Ajuntament s'encarregarà de vehicular la partida, enfocada "sobretot per als que no poden accedir a les ajudes de l'estat espanyol", com ha remarcat Puig.
Més llegit
-
La Generalitat dona per estabilitzat l'incendi de la Font Roja i en rebaixa a 185 hectàrees l'abast
-
L'incendi de la Font Roja s'ha originat en una comunitat religiosa d'Ibi
-
El foc crema el cim del Menejador al parc natural de la Font Roja, un dels tresors naturals valencians millor conservats
-
L'incendi forestal de Villena, que afecta també Castella-la Manxa, està perimetrat i evoluciona favorablement
-
La Guardia Civil prendrà declaració a les persones que estaven en la comunitat religiosa on es va originar l'incendi d'Ibi
-
Detenen un home per atropellar i ferir de gravetat un home i els dos fills de 2 i 5 anys en un pas de vianants de Xàbia