Gan Pampols defén que "els drets retributius consolidats es respecten sempre"
El nou vicepresident segon i conseller per a la Recuperació s'ha pronunciat sobre la polèmica del decret del Consell que inclou la eliminació del límit salarial
El nou vicepresident segon i conseller per a la Recuperació, Francisco José Gan Pampols, ha manifestat respecte al decret del Consell que inclou l'eliminació del límit salarial que ell té "uns drets retributius consolidats" i "en l'Administració General de l'Estat es respecten sempre".
"Jo tinc una carrera administrativa de 44 anys, tinc uns drets retributius consolidats, i en l'Administració General de l'Estat els drets retributius consolidats es respecten sempre".
Així ho ha declarat a les preguntes de la Sexta, a la sortida del ple de les Corts este dijous, el primer ordinari després de la DANA del 29 d'octubre i després de la remodelació del Consell del passat dimarts.
El tinent general s'ha manifestat per primera vegada sobre la polèmica generada per l'eliminació del límit salarial d'un 15% superior al cap del Consell.
Per altra banda, l'altre nou conseller d'Emergències i Interior, Juan Carlos Valderrama, ha negat que el nou decret signifique un augment salarial a la seua eixida de la reunió del Cecopi a l'Eliana. "No s'ha fet cap augment salarial, ja que s'hauria d'haver fet per una llei pressupostària", ha contestat Valderrama a preguntes dels mitjans.
"Tota una vida de dedicació"
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha assegurat que es tracta d'una "polèmica estèril" i ha defensat que els sous dels funcionaris "cal mantindre'ls perquè és tota una vida de dedicació".
Més llegit
-
Descobrixen una finca amb actes taurins il·legals després que una vaqueta escape i talle l’AP-7
-
Prop de 150 milions anuals i 500 llocs de treball directes: l'impacte econòmic del Roig Arena
-
Arriba un episodi de pluges fortes, amb acumulats de 120 l/m² en sis hores
-
Un mort i cinc ferits en un accident de trànsit a la CV-21, a l'Alcora
-
Mor un home de 74 anys després de fer submarinisme a les illes Columbretes
-
El llegat de Nino Bravo torna a brillar en una nit màgica al Roig Arena