La Fiscalia investiga les gravacions d'Alacant
La Fiscalia d´Alacant ha obert diligències per la denúncia arran la troballa d´un dispositiu de gravació al despatx de la Regidoria d´Urbanisme.
El tècnic de les forces de seguretat que va analitzar el mecanisme va concloure que 'possiblement formava part d´un sistema més ampli de gravació, segurament per a connectar a un ordinador, però que no tenia Wi-Fi ni s´hi podien emmagatzemar dades'. Echávarri ha afegit que l´aparell en si no servia per a cometre cap delicte i que és per això que no van presentar cap denúncia. Tampoc van poder determinar qui l´havia posat, tot i que 'sembla que no tinga 4 anys', ha rematat.
L´alcalde s´ha oferit a dur una altra vegada el mecanisme a la policia perquè el tornen a analitzar després que el regidor de Guanyem Alacant, anterior ocupant del despatx, Miguel Ángel Pavón, haja presentat una denúncia a la comissaria. Ho va fer el mateix dia que Compromís portava el cas a la Fiscalia. En opinió d´Echávarri, els grups de l´oposició estan fent servir el tema 'per a buscar els seus moments' i volen traure profit d´uns fets que, en la seua opinió, no tenen més transcendència. Ara serà la Fiscalia qui establisca fins a on arriba l´afer.
Més llegit
-
Empresaris vinculats a Aldama neguen haver intervingut en el pagament de comissions per les mascaretes del cas Koldo
-
La princesa Astrid de Noruega mor als 94 anys, dos dies després d'assistir al funeral del germà, el rei Harald V
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Paiporta enderroca el centenari pont Vell, que va sobreviure a la dana
-
Costes paralitza dos delimitacions que reclamava el Ministeri de Transició Ecològica com a terreny públic
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
Més vist
-
Entre els nostres | Kevin i Paci
-
Terra de festes | Massalavés, Alcalà de Xivert i Benifato
-
11.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
11.09.2026 | Està passant
-
11.09.2026 | Imposició de bandes a la reina infantil de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort
-
11.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe