El fiscal del cas del germà de Puig i Trenzano demana que els investigue Anticorrupció
Ho justifica pels delictes de malversació imputats i per estar com a querellat Rubén Trenzano, un alt càrrec del govern valencià.
La Fiscalia de València ha demanat que siga Anticorrupció l'òrgan que assumisca la investigació del cas en el qual està imputat Francesc Puig, germà del president de la Generalitat, per estar com a querellat un alt càrrec del govern valencià, Rubén Trenzano, director general de Política Lingüística.
Així, el fiscal insta la delegació de València de la Fiscalia Anticorrupció a assumir les actuacions “a la vista dels delictes imputats i perquè hi ha entre els querellats un alt càrrec de la Generalitat”.
El jutjat d'instrucció número 4 de València ha citat a declarar com a investigats Francesc Puig, germà de Ximo Puig, i Rubén Trenzano en el marc d'una causa per malversació oberta després d'una querella del PPCV, unes declaracions que tindran lloc al mes de desembre.
El jutge va decidir aquest dimecres, a petició de la Fiscalia, que es declare complexa la causa, fet que implica en la pràctica que la instrucció pot allargar-se fins als díhuit mesos o més, a causa de la complexitat de la investigació.
Més llegit
-
El govern espanyol iniciarà el 16 de gener les obres per a recuperar tres platges del sud de Cullera desaparegudes per l'erosió
-
Detinguts un home i una dona acusats de fins a 14 robatoris en vivendes i establiments de Nàquera
-
Burgos-València i Betis-Elx en octaus de Copa del Rei
-
Troben el cos d'un dels dos menors desapareguts i el vaixell en el qual va naufragar la família valenciana a Indonèsia
-
Dos autores valencianes publiquen un conte infantil per a trencar estereotips de gènere en la música
-
Un accident múltiple a l’A-7, a Paterna, provoca retencions de fins a set quilòmetres