Ferraz obri la porta perquè Jorge Rodríguez puga ser candidat a l’alcaldia d’Ontinyent
L’expresident de la Diputació de València està suspés cautelarment de militància del PSOE per la seua condició d'investigat pel cas Alqueria.
La direcció federal del PSOE i el PSPV han acordat ajornar fins a desembre el procés de primàries dels socialistes a la localitat valenciana d'Ontinyent.
La decisió suposa deixar oberta la porta perquè Jorge Rodríguez, investigat pel cas Alqueria, puga ser candidat. L'expresident de la Diputació de València i alcalde d’Ontinyent està ara mateix suspés cautelarment de militància.
Així, Ferraz retardarà unes setmanes les primàries a la capital de la Vall d'Albaida a l'espera de l'alçament del secret de sumari d'este cas.
Fonts socialistes citades per Europa Press informen d’un acord entre Ferraz, el PSPV i l’organització socialista d’Ontinyent per a permetre que Rodríguez torne a presentar-se a les primàries municipals mentre no canvie la seua situació jurídica.
La solució ha arribat poques hores abans que acabe el termini de presentació de les candidatures, a les huit de la vesprada.
Dimarts, la Secretaria d'Organització del PSOE va remetre una carta a la direcció autonòmica, provincial i comarcal del PSPV per a indicar que Rodríguez no podria ser el candidat a les primàries a l'alcaldia en les pròximes eleccions municipals de 2019 després de la seua detenció en l'operació Alqueria.
Més llegit
-
Cau el sostre d'un altre habitatge a Vila-real, el segon en 24 hores
-
La Gossa Sorda esgota les 31.000 entrades dels concerts de la seua tornada
-
Es dispara el preu de la vivenda a la zona zero de la dana
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
Xert obri un nou supermercat: “ja feia falta, perquè la gent s’havia de desplaçar fora per a comprar”
-
Trump respon a les protestes contra ell amb un vídeo fet amb IA en què llança fang als manifestants