Dimiteixen els dirigents de Joves de Ciutadans a la Comunitat Valenciana
Asseguren que la direcció del partit està “més preocupada per les fotos i la lluita d’egos”
Els dirigents de Joves de Ciutadans a la Comunitat Valenciana han presentat aquest divendres la dimissió dels seus càrrecs orgànics per desavinences amb la direcció del partit, a la qual veuen "més preocupada per les fotos i la lluita d'egos" que per organitzar-se.
En concret, han deixat el càrrec el secretari autonòmic de Joves de Ciutadans a la Comunitat Valenciana, Pablo Rodríguez, i els secretaris provincials de Castelló, Teresa Diago; de València, Marcos Serna; i Alacant, Natalia Sanchiz.
En un comunicat conjunt, els responsables d’aquesta agrupació asseguren sentir el deure de tancar la seua etapa al capdavant de l'organització, i per això han decidit "fer un pas al costat perquè altres persones seguisquen el treball".
Han agraït a tots els joves de la Comunitat Valenciana l'esforç pel projecte i han recordat que, sense els joves, "el partit estaria pitjor del que ara mateix es troba". "Sou un valor fonamental i el partit ha de valorar-vos com a tal", afigen.
Així mateix, han demanat a tots els integrants d'aquesta organització juvenil que no es deixen utilitzar "per cap portaveu, regidor, càrrec institucional, orgànic, etc. per a benefici de la imatge pròpia".
Els quatre dirigents es lamenten també perquè actualment la Comunitat Valenciana "és la que més representants autonòmics té, després de la desfeta d'Andalusia" i creuen que el partit "no és conscient" d'això.
La direcció de Ciutadans a la Comunitat Valenciana ha defensat que els joves "són part bàsica del present i futur del projecte liberal" per a aquesta autonomia, i ha agraït el treball dels dirigents de l'organització juvenil del partit que han dimitit. Així mateix, ha assegurat que donaran a conéixer els nous noms al més prompte possible. “El partit compta amb enorme talent i una estructura forta entre les bases més joves” ha assegurat.
Més llegit
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
El TRAM d’Alacant recupera la circulació entre Hospital Vila i Benidorm després de les obres de duplicació de via
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
La Comunitat Valenciana encapçala la xifra de pisos d’Airbnb sense llicència que ha provocat la sanció del Ministeri de Consum
-
L’exsecretari de Presidència diu que no va dissuadir Pradas del confinament, sols li va aconsellar que consultara amb l’advocacia