El Consell subvencionarà amb 80.000 euros a familiars de víctimes i persones incapacitades per la dana
Hi haurà tres mesos per a presentar les sol·licituds a partir de la publicació del decret en el DOGV
El ple del Consell ha aprovat este divendres el decret que establix donar subvencions de 80.000 euros en concepte d'ajuda directa a familiars de víctimes de la dana i a les persones que han quedat incapacitades de manera permanent i absoluta a conseqüència de la barrancada d’octubre del 2024 en la qual van morir 230 persones.
Així ho ha anunciat el portaveu del Consell, Miguel Barrachina, en la roda de premsa posterior al ple, en què ha argumentat que són subvencions i l’executiu autonòmic entén que "atenen a raons d’interés públic, social, econòmic i humanitàries derivades del caràcter excepcional de l’esdeveniment".
Barrachina ha explicat que hi haurà un termini de tres mesos per a presentar les sol·licituds a partir de la publicació del decret en el Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) i es podrà formalitzar de manera telemàtica o presencial i en nom propi o a través de representants, així com acumular diverses causes en una única sol·licitud.
Més llegit
-
Un home mata un xiquet de deu anys a Tenerife i ferix de gravetat la parella i mare del menor
-
Esborren de les xarxes la cançó promocional de la Magdalena després d’una denúncia per plagi
-
Presó provisional sense fiança per al detingut pel doble crim de l'exdona i la filla menor a Xilxes
-
Investiguen un menor per una presumpta agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs
-
Declara al jutjat la segona investigada pels maltractaments denunciats en una escoleta d'Algemesí
-
El xòfer de Mazón precisa que van eixir del Palau a les 20:00 h i que l'ES-Alert els va sonar quan encara no havien abandonat València
Més vist
Més escoltat
-
19.02.2026 | 90 minuts
-
19.02.2026 | L'hora de la cultura
-
18.02.2026 | Maria Fabuel presenta "Mirall", el seu nou treball
-
19.02.2026 | ContrÀpunt
-
19.02.2026 | "Festes", amb Pepa Gómez | Els secrets de la Crida 2026
-
19.02.2026 | Cadena de valor | Les hipoteques creixen un 15% a la Comunitat Valenciana