El Consell anuncia més de 7.000 milions per a Educació en els pròxims pressupostos
El president de la Generalitat destaca l'augment d'inversions en infraestructures i millores retributives per al professorat
El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat este dimecres que els compromisos i acords adquirits pel Consell, especialment en matèria educativa, quedaran reflectits en els pròxims pressupostos autonòmics.
Pérez Llorca ha afirmat davant dels mitjans de comunicació que compartix algunes de les reivindicacions plantejades pel sector educatiu i que el govern valencià treballa “entre tots” per a millorar-les. Segons ha indicat, “això és el que es reflectirà en els pressupostos”.
El cap del Consell ha avançat que la partida destinada a Educació superarà els 7.000 milions d’euros i inclourà un “important augment en infraestructures educatives”, amb una inversió global prevista de 372,7 milions d’euros.
Entre les actuacions previstes, ha destacat el pla de climatització dels centres educatius i l’increment retributiu del professorat “segons l’acord que hem plantejat”.
Pérez Llorca també ha assenyalat que, si durant els pròxims dies s’assolix algun altre acord amb els sectors implicats, el pressupost es podria modificar posteriorment “a través d’esmenes”.
Segons el president de la Generalitat, el Consell manté “un compromís ferm” per a atendre “una de les necessitats més importants, que és el tema educatiu”, una política que, segons ha defensat, estan desenvolupant “no només amb paraules, sinó també amb fets”.
Més llegit
-
Compatible amb un salari i tres anys mínims de residència a la Comunitat Valenciana: els nous requisits de la Renda Valenciana d’Inclusió
-
El Consell aprova un primer paquet de 23,5 milions d'urgència per als afectats per la dana Adam
-
Hàbits i salut dels valencians: la població que fuma cada dia cau vora cinc punts en dos anys, mentre que puja l'obesitat
-
La Safor i la Marina es desperten l'endemà de la dana amb moltes cases negades i sense llum ni aigua
-
Tensió i insults a Pedro Sánchez en arribar a Oliva
-
Els primers indicis apunten que la mort d'un agricultor a la Marjal de Pego-Oliva no guarda relació amb la dana