La comissió de reconstrucció del Congrés fixa el calendari de reunions
Debatran, fins al final de juliol, aspectes econòmics i socials centrats en quatre eixos.
La comissió per a la reconstrucció econòmica i social, creada en el Congrés per a debatre propostes que acceleren la recuperació d'Espanya després de la crisi del coronavirus, comença aquest dimarts a preparar el calendari d'activitats fins al mes vinent de juliol.
El president de la nova comissió, l'exlehendakari Patxi López, va convocar la mesa i els portaveus d'aquest òrgan per a aquest dimarts a la vesprada per tal d'avançar el pla de treball de les pròximes setmanes, tot i que la primera reunió formal no serà fins dijous.
La comissió centrarà el debat en quatre eixos: el reforç de la sanitat pública; la reactivació de l'economia i la modernització del model productiu; l'enfortiment dels sistemes de protecció social, de les atencions i la millora del sistema fiscal; i la posició d'Espanya davant de la Unió Europea. La mesa del Congrés va aprovar un termini inicial de dos mesos de treball, que podria allargar-se si hi haguera consens.
Més llegit
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
Nou episodi de pluges generals a la vista
-
Transports duplicarà la via de Rodalia entre València i Aldaia i construirà una nova estació a Bonaire
-
Catorze morts en dos tirotejos a Austràlia i als Estats Units en menys de 24 hores
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
ERC revela que Sánchez iniciarà una ronda de trobades amb els partits de la investidura a primers del 2026