Ciutadans presenta el seu projecte Erasmus Sénior a l’Alfàs del Pi
L’objectiu de la iniciativa és promoure l’envelliment actiu i fomentar la ciutadania europea a partir d’aquesta experiència.
Ciutadans ha presentat hui de matí a l’Alfàs del Pi, on hi ha vora 8.000 residents europeus, el seu projecte d’Erasmus Sénior. Es tracta d’una proposta intergeneracional d’àmbit europeu del qual podrien beneficiar-se tots les persones majors de 65 anys, jubilats i residents en algun país de la Unió Europea.
L’objectiu de la iniciativa és promoure l’envelliment actiu i fomentar la ciutadania europea a partir d’aquesta experiència. El partit diu que la dotació per al primer any seria de 15 milions d’euros i pujaria fins els 600 milions d’euros de 2021 a 2027.
“És una manera de posar en valor les tradicions i la cultura que tots els pobles tenim tant arrelada i també és una oportunitat de revitalitzar turísticament els nostres municipis”, ha assegurat la candidata a l’alcaldia, Maribel Torres
Més llegit
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Els delictes al volant, les lesions, els furts i la violència sexual disparen les condemnes en adults (+9,4%) i menors (+3,6%)
-
L’empresariat valencià denuncia la polarització política en la Nit de l'Economia Valenciana
-
L’autòpsia de l'espanyola trobada sense vida a Indonèsia confirma que va morir per asfíxia
-
La UV descobrix un incunable amb diverses versions dels Furs
-
Els psicòlegs alerten dels efectes negatius de les xarxes en la salut mental de les adolescents