Ciutadans presenta al·legacions al projecte del Consell sobre la CV-500
La formació considera que el pla "no té consens social" i que "col·lapsaria la carretera del Saler".
Ciutadans ha presentat al·legacions al projecte del Consell sobre la CV-500 en considerar que aquest pla "no té el consens social i col·lapsaria la carretera del Saler". Així mateix, ha reclamat obrir un "vertader procés" de participació, en el qual es reculla "la voluntat real dels afectats".
La diputada Mamen Peris ha assegurat que aquest pla per a transformar la carretera del Saler en un bulevard "a més d'ofegar el trànsit i ser molt poc realista amb la situació de la zona, s'ha fet sense el consens social necessari".
Sobre aquest tema, ha assenyalat que executar el que es preveu a l'Albufera "col·lapsaria la carretera CV-500 amb un impacte econòmic, turístic i social molt negatiu". Segons ha comentat, podria augmentar el temps invertit en el trajecte entre València i el Perellonet a més d'una hora i mitja a l’estiu.
A més, ha reclamat reconsiderar la connexió Castellar-l’Oliveral amb Pinedo i l'accés al Palmar, així com acabar el projecte de l'anell metropolità. També ha reivindicat millores per al transport públic amb l'objectiu de reduir el trànsit, defensant que "la preservació del medi ambient ha d'estar present en tots els projectes del Consell".
Més llegit
-
L'expedient perfecte d'Amaia: la jove d'Algemesí que ha conquerit la PAU amb un 14
-
Mor un home de 69 anys mentre es banyava a la platja de Daimús
-
El ‘solomoon’ guanya adeptes: les parelles decidixen passar les vacances per separat
-
Un banc de meduses obliga a intervindre el CICU en un triatló a Tavernes de la Valldigna
-
Mor un jove després de precipitar-se des d'un penya-segat a la cala de l'Advocat de Benissa
-
Iván, campió de l'Individual per la retirada de Tonet IV