Ciutadans paralitza la proclamació de Silvia Clemente com a candidata a la Junta de Castella i Lleó
El seu rival en les primàries, Francisco Igea, presenta una reclamació contra l’elecció de l’exmilitant del Partit Popular.
La Comissió de Valors i Garanties de Ciutadans ha paralitzat la proclamació definitiva de Silvia Clemente com a candidata a la presidència de la Junta de Castella i Lleó, ja que l’altre candidat en les primàries, l’exdiputat Francisco Igea, ha presentat una reclamació.
L’òrgan intern del partit ha rebut un requeriment d’Igea, qui planteja “una interpretació” sobre les votacions de divendres i dissabte, que donaren a Clemente una ajustada victòria per 35 vots.
Les primàries de Ciutadans per a designar el candidat a presidir el govern autonòmic s’han celebrat enmig d’una gran polèmica, ja que Clemente fins fa unes setmanes militava en el Partit Popular i era la presidenta de les Corts de Castella i Lleó.
Més llegit
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "La probabilitat de trobar-los vius és poca"
-
La família de les víctimes del naufragi a Indonèsia demana prudència i evitar especulacions
-
L'Ajuntament de València suspén Expojove i totes les activitats municipals a l'aire lliure este diumenge
-
Compte arrere per a adquirir la balisa V-16, obligatòria a partir del 2026
-
Quatre valencians desapareguts en naufragar una embarcació turística a Indonèsia
-
L’últim cap de setmana de l’any estarà marcat per la pluja i l’oratge inestable