Ciutadans d’Elx promet resoldre la paràlisi de les obres del Mercat Central
El candidat Eduardo García-Ontiveros reclama diàleg amb les formacions polítiques per a solucionar la situació.
El candidat a l’alcaldia d’Elx per Ciutadans, Eduardo García-Ontiveros, ha demanat diàleg a totes les formacions polítiques per a solucionar la situació del Mercat Central d’Elx. Segons denuncien, les obres del recinte estan paralitzades des del principi de la legislatura i els venedors estan desplaçats a un mercat provisional.
El diputat Toni Cantó ha acompanyat l’alcaldable i ha anunciat una solució: que hi haja partits com Ciutadans que “facen que les coses funcionen”.
“Que els comerciants estiguen en un barracó, que el veïnat haja de suportar això és una vergonya i nosaltres ens comprometem a acabar amb això una vegada comencem a governar", ha promés Cantó.
À Punt acull aquesta nit de dijous un debat electoral amb els candidats de les diferents formacions a l’alcaldia d’Elx.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Estiu amb data de caducitat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat