Ciutadans compra huit tones de taronja valenciana per a repartir suc durant la campanya electoral
Toni Cantó assegura el partit proposarà un pla de “promoció i innovació” per ajudar l’agricultura valenciana.
Ciutadans ha comprat huit tones de taronja valenciana per a repartir suc durant tota la campanya electoral en una furgoneta que recorrerà la Comunitat Valenciana. Aquesta acció forma part del projecte Vitamina Ciutadana que el partit ha presentat aquest dimarts.
El candidat de la formació a la presidència de la Generalitat, Toni Cantó, ha avançat que el partit proposarà un pla de “consum, promoció i innovació” per a ajudar l’agricultura valenciana.
Cantó ha explicat, els agricultors valencians estan "molt cabrejats perquè se senten abandonats" i ha criticat que el Botànic, segons ell, no ha invertit “absolutament res en I D” en l'Institut Valencià d'Investigacions Agràries.
Per a fer front a aquesta situació, el candidat ha assegurat que per a Ciutadans el suport a l'agricultura i especialment a la taronja “serà molt important" amb diverses mesures que "milloraran la seua situació sensiblement".
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
Mor Luis Planes, fundador de l'empresa valenciana Pollos Planes
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç