El CIS manté al PSOE al capdavant amb mig punt d'avantatge sobre el PP
El Baròmetre d'Opinió de juny, el primer després de la victòria del PP en les eleccions locals i autonòmiques, situa Sumar, aquesta vegada incloent Podem en coalició, per damunt de Vox
L'última enquesta del Centre d'Investigacions Sociològiques (CIS) dona la victòria al PSOE en les eleccions generals, amb un 31,2% de vots, dos punts més que en el baròmetre de maig.
Els socialistes es quedarien mig punt per damunt del PP, que puja 2,5 punts respecte al mes anterior i obtindria un 30,7% dels sufragis.
A més, el baròmetre d'opinió del CIS de juny atorga a Sumar, ja amb Podem en la coalició, el 14,3% dels vots, seguit de Vox, com a quarta força política amb el 10,6%.
L'enquesta s'ha elaborat entre el 31 de maig i el 7 de juny, just després de la victòria del PP en les eleccions municipals i autonòmiques i quan ja s'havien convocat les generals anticipades del 23 de juliol.
Més llegit
-
El Suprem accepta fer fix només el personal interí que supere una prova selectiva
-
Educació convoca la taula de negociació dijous i els sindicats confien que la Conselleria presente "propostes reals i efectives"
-
Més vides que un gat (2-3)
-
Educació xifra en un 35,55% el seguiment de la segona jornada de vaga indefinida, que els sindicats eleven al 75%
-
Dos accidents compliquen l’accés a Alacant des de les dos autovies principals
-
Els bombers continuen treballant per a controlar l'incendi en una factoria d'ametles a la Vall d'Alba
Més vist
Més escoltat
-
12.05.2026 | 90 minuts
-
12.05.2026 | Les notícies del matí
-
11.05.2026 | ContrÀpunt
-
11.05.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Jorge d’Andrés revisita el Sent Soví en un menú medieval
-
12.05.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
11.05.2026 | Joan Carles Ventura presenta “Realitat Viral”, un thriller juvenil que explora la cara fosca de les xarxes socials