Centenars de persones es concentren per quinzé dia a Ferraz en protesta per la llei d'amnistia
Aquesta jornada hi ha hagut menys persones que en les convocatòries anteriors
Centenars de persones s’han concentrat per quinzé dia en contra de la llei d'amnistia i els pactes del PSOE amb els partits independentistes catalans al carrer de Ferraz (on se situa la seu nacional del Partit Socialista). Precisament aquest divendres Pedro Sánchez ha promés el càrrec davant del Rei Felip VI com a nou president del govern.
Al voltant de les 19:30 hores, la Policia Nacional ha començat a blindar la zona, des de la cantonada de Marqués d'Urquijo, on s'han concentrat els primers manifestants. Aquesta jornada ha reunit menys persones que en les convocatòries anteriors.
Els manifestants, amb banderes d'Espanya i pancartes en contra de l'amnistia i de Pedro Sánchez, han entonat càntics com “Rufián subnormal” o “A Pedro Sánchez li agrada la fruita”, en referència a les paraules presumptament emeses per la presidenta de la Comunitat de Madrid en la primera sessió del debat d'investidura al Congrés.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
El temporal descarrega més de 120 litres en punts de la Safor i la Marina Alta
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç
-
Project B aterra a Espanya amb el Roig Arena com a seu